På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 30 april 2010

Valborg!

Idag var det min tur att vara hemma med Sigge; ögoninfektionen är i princip borta men vi ville ta det säkra före det osäkra. Vi har myst, jag och bubben. Efter att vi lämnat Nils på förskolan åkte vi mot Göteborg och hämtade några saker jag beställt i en butik. Sigge satt nöjd i sin vagn sugandes på havrepuffar och så fort någon kom nära hans vagn kunde man höra: heeeeej! Han flörtar med alla! Vi hann också in på Lagerhaus en sväng och shoppade lite där också...bl. a. dessa urgulliga burkar. Så det blev tre stycken, en till dem var; Nils, Sigge och Ella. Det får bli en liten valborgsmässopresent till dem i eftermiddag för då dyker syster med familj upp. Det ska bli jättemysigt att träffas, helgerna springer fort förbi. Jodå, grillning står på schemat!

Vill passa på att önska alla en trevlig valborg!

2 kommentarer:

  1. Vilka söta burkar? Skall Ella få den rosa tro? Nu har jag läst dina shoppingtips från Stockholm... Snart vill jag dit igen!
    Ha en skön helg! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Självklart ska hon ha den! Burkarna blev mycket uppskattade! kram

    SvaraRadera