På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 12 februari 2010

Mu och skönt!

Viktigast att minnas denna fredag är:
Nils har för första gången varit på teater med sin förskola. De skulle se "Mamma Mu får ett sår" och förväntningarna har varit skyhöga inför utflykten. För att ta sig till föreställningen var hela gänget tvungna att åka buss... Nils beskrivning av hela alltet var: "Du mamma, det blir ett riktigt äventyr!" Dessutom har han blivit lovad pannkakor till middag idag så denna dagen har varit efterlängtad! Gott och lärorikt att få längta efter något, eller hur?
Själv skall jag senare i eftermiddag få min julklapp av min fina syster. Vi checkar då in på St. Jörgens Spa och får oss varsin välbehövlig behandling och en förhoppningsfull smakfull middag ikväll. Spaandet (?) fortsätter några timmar imorgon också efter en sovmorgon och hotellfrukost. JAAA tack säger jag bara!
Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar