På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 28 juni 2016

Midsommar 2016


Inget regn så långt ögat kunde nå. Det trodde jag aldrig. Hela midsommaraftonen spenderades utomhus och vi satt ute ända tills vi cyklade hem i sommarnatten. Kort blev det inte många. Tur att mobilen var med. Det är ju en fördel att ha laddat batteriet till kameran om man skall använda den. När sedan batteriet är laddat är det ju ännu bättre att inte cykla ifrån det hemma...suck... Tack till alla fina vänner som vi spenderade midsommar med!

Hann iallafall ta kort på tilltugget innan det försvann från fatet och sparrissoppan som jag gjort till förrätt. 


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar