På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 15 juni 2016

London dag 3


Så blev det dags för en tur på Themsen till Greenwich och ett besök på skeppet Cutty Sark. Underbart väder och en så rolig guide på båten ut som berättade om livet på Themsen både förr och nu. 





Eftermiddagen ägnade vi åt shopping. Sällan jag shoppar i affärer numer. Underbart att hinna kika i lugn och ro och besöka våra favoritaffärer. Handlade massor av sommarkläder på GAP till killarna. Även till mig. Ännu bättre att sommarrean startat. Även Next hade massor av fina barnkläder. 


Kvällen avslutades på ett av Londons kända hamburgerställen. Som ligger precis vid hotellet. Det ringlar alltid en lång kö utanför men vi hade tur och fick ett bord direkt när vi kom. Oj, så gott! Rustikt och enkelt. 


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar