På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 13 april 2015

Vardag igen


Partyhattar och ett påsklov till ända. Känns väldigt bra att ha tiden hemma med mina under loven. Trots att det kan bli väldigt intensivt under veckorna ibland med jobbet. Under lovet har Sigge deltagit i simskola. Denna gången intensivsimskola där han simmat en halvtimme med en egen instruktör. Och det tar sig sakta. Med betoning på sakta. Nu blickar vi framåt. Så mycket roligt som väntar i vår. Och även i sommar. För det är det jag gillar mest med påsken; att det är starten på något nytt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar