På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 14 november 2016

Sista dagen i Stockholm


På söndagen vaknade vi till ett vintrigt Stockholm. Vi hade en sista sak vi planerat att göra och det var Nils som hade läst om detta Spelmuseum i sin Robottidning. Det låg bara några minuter bort från hotellet så vi checkade ut och förvarade bagaget på hotellet och tog bilen dit. Det var ett litet men innehållsrikt ställe. Särskilt Nils var i himmelriket. Jag har ingen koll alls på denna värld men det var intressant även för mig. 




I helgen fixade vi med planschen som Nils köpte på Spelmuseet. Hans rum har verkligen blivit mysigt nu tycker jag. Och han själv med. :-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar