På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 13 juli 2014

Semesterveckor på Mallorca


Vilken vacker ö. Och vilket vackert väder vi haft. Årets semester gick till ön. Med megaklubbor i bagaget. Förra året var det ett blankt nej till dessa men i år vek jag mig. Som synes. 


De andra två familjerna hade inte samma tur när de hämtade ut sina hyrbilar som oss. Vi fick en skåpbil. Och ungarna var överlyckliga. Coolaste bilen med dörrar som öppnades sidledes. Hade ständigt extra små-passagerare i bilen. 



Villa Miramar charmade oss direkt. Vit, sval och med fönster åt alla håll. Fantastiskt läge med havet precis utanför och uteplats där vi njöt av kvällsolen och cava på kvällarna. 



Första natten bodde vi själva men på söndagen kom första gänget ner. Fortsättning följer, var så säker. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar