På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 25 februari 2015

Bokrea


Efter jobb och skola åkte vi en sväng ner på stan idag. Med siktet inställt på bokhandeln. Vi köpte klassikerna nedan och så fick Nils och Sigge välja själva. Nils valde en stor faktabok om Spiderman och Sigge en Alfons-bok och en Håkan Bråkan-bok. Sedan var vi helt trötta och behövde påfyllning. En fika hos Tant Rut blev det. Hade tänkt spana på några böcker till mig själv men Sigge var svårt fikasugen och det var inte förhandlingsbart. Alls. 

//Anna


1 kommentar:

  1. Jag vill oxå till bokrean men har inte hunnit. Ska försöka imorgon. Kram Sara

    SvaraRadera