På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 30 juli 2014

Havets Hus


Här är gänget på väg till bryggan för att åka på sälsafari med båten Soten. Det var tänkt att sikta sälar på vägen till Lysekil. Sedan fanns det tid till både lunch och besök på Havets Hus innan båten gick hem igen. Tyvärr kom de strax efter tillbaka då turen blivit inställd pga blåsten och den sjö den orsakade. Väl hemma hoppade de in i bilen och åkte till Havets Hus istället. 


Alla fyra var supernöjda med besöket och det hade funnit massor med saker att fördriva tiden med. Själv fördrev jag och Joakim dagen med en utflykt till Sportshopen i Grebbestad där vi laddade upp med lite grejor inför höstens tennis och träning. För andra året i rad fyndade jag tennisskor. 

//A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar