På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 25 juni 2013

Midsommarafton 2013


Några inspirerande bilder från årets midsommarafton bjuder jag inte på. Vaknade och kände mig hängig och halsen var öm. Lunchen hade planerats att hållas på Barfotsgatan och så blev det. Trots de dystra väderleksrapporterna kunde vi sitta ute och äta tillsammans. Alla vid samma bord. 


Två blonda. 


Två killar. 


Två kusiner. 


Medans alla åkte iväg till midsommarfirande utåt Marstrand valde jag att bädda ner mig. Två timmar senare blev jag väckt att regnet som dundrade ner och strax efter kom tre genomvåta killar hem. För det hör väl till? Regn på midsommar.

Kvällen avslutades hos syster där vi åt gott och myste i deras fina uterum. Med regnet ösande ner strax utanför. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar