På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 27 mars 2013

Skär


Hemkommen låg det en inbjudan till ett vernissage i brevlådan. Från konstnären som vi köpte en tavla av förra påsken. Hon gör helt fantastiska målningar tycker jag och hennes nya ser spännande ut. Skär. En av mina favoritfärger. Nog blir det en sväng på Kvirr (KonstVandringIRanRike) i år med. Då fyller jag på till bredden. För det är tydligt att jag behöver det. Veckan har varit slitsam och jag har känt mig omotiverad och ointresserad av det mesta. Men jag tror att det kommer ordna upp sig. Med råge. Vi börjar med påsklov på Smögen och vackra tavlor. Sedan blir det David Bowie för hela slanten! 



2 kommentarer:

  1. Härligt Anna! :) Njut av påsklov, Smögen, konst och David Bowie och ha det riktigt gott. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: detsamma till dig! Kram Anna

    SvaraRadera