På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 10 juni 2011

Utsikt

Som dubbelheltidsarbetade, vecko-ensamstående tvåbarnsmor styrde jag 21.08 mot kvällöppna matmarknaden...halleluja för det! Jag tog bilden ovan strax innan jag åkte på min fina kille, så positiv och tänkande! Utanför affären en småstad i dyningarna av studentfirande. Unga i skira, ljusa kläder på väg någonstans. PANG! Som en blixt slog det till: så även för min fina unge någon gång framöver. Ett tryck över brösten en kort, kort stund och jag en insikt rikare. Kan inte bestämma mig för hur det kändes riktigt. Hmmm. Punkt.



Uppdatering på renovering: garageport monterad, beklädnad nästan klar, balk monterad, måleri påbörjat, arbetsställning monterad - check!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar