På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 12 juni 2011

Ett nedrivet tak!

Just det har jag just nu utanför ytterdörren! En del i en smockfull container och resten i två högar på gräsmattan. Det är detta som varit i focus hela helgen! Tusen tack till Micke som hjälpt till hela dagen idag! Syster med sina skruttar har också varit här och det har varit trevligt att umgås. Nu är vi dock TRÖTTA så jag loggar ut bums! So long amigos!




1 kommentar:

  1. Oj, vad mycket spännande som händer hemma hos er just nu! Ni bor verkligen i en byggarbetsplats och jag kan tänka mig att det kan vara smått frustrerande emellanåt. Men tänk vad fint det kommer att bli när det är klart. :)

    Förhoppningsvis finns ett efterlängtat sommarlov som väntar runt hörnet också?

    Ta hand om er!

    Kram Lotta

    SvaraRadera