På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 24 mars 2011

Välkommen hem!

En sådan här fin bukett med en urgulligt kort mötte oss igår kväll då vi äntligen steg innanför dörren efter en lång dag. Kärlek! Resan hem från New York tog ett tag med en lång väntan i Bryssel då vi missat flighten hem till Göteborg. Extra lång väntan för mig som bara ville hem till mina godingar; bröt ihop totalt när jag insåg faktumet att vänta ytterligare sex timmar till. Mannens alla resor har dock ibland sina fördelar; SAS lounge med frukost och sovvänliga fåtöljer och lyxiga magasin tröstade bra!

Jo, det är därför det varit lugnt här på min blogg. Vi har nämligen haft vuxensemester utan barn. Istället hade vi sällskap av fina vänner. Trevligt är bara förnamnet! Nils och Sigge har hängt med farmor och farfar i 6 dagar och blivit bortskämda. De hade tydligen inte frågat efter oss en enda gång... ;-)

Mer om vår resa imorgon. Nu ska jag kojsa...sömnen är helt uppochnervänd! Godnatt!

1 kommentar:

  1. Välkomna hem! :) Vilket fantastiskt välkomnande ni fick av era favoritkillar. Det är sådantsom får föräldrahjärtat att smälta. :) Och jag kan tänka mig att det har varit ett enda stort puss- och kramkalas sedan ni kom hem? :)

    Jag hoppas ni har haft en fatastisk resa och njutit av härliga dagar i den stora staden? Ser fram emot att höra allt om resan här på bloggen. :)

    Ta hand om dig vännen och njut av helgen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera