På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 2 mars 2011

Livstecken


Jodå, jag är här! Men bara en kort stund för snart ska jag hoppa in i duschen (och sedan dricka vin och äta illaluktande ost!) då jag varit och tränat. HALLELUJA! Vardagslivet innebär just nu Nils, Sigge, jobb, planering av kök, planering av hall, matlagning och sedan är tiden slut.
Mötte iallafall en Sigge vid hämtning idag; springandes runt i en lila kjol. Godingen alltså! Han gillar att klä ut sig; här en brandman hos grannen. Det första som han tar fram när vi är där!
So long amigos!!



3 kommentarer:

  1. Vad fin han är er Sigge Brandman. :)

    Ha det så bra fina Anna och njut av vardagen och blogga när du har tid och lust. Vi finns kvar.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vilken cool brandman du har till son :)

    Hoppas du får en mysig och trevlig kväll med goda ostar och vin!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Mycket stilig brandman du har! :-)
    Full fart nu, var rädd om dig! Pausa lite.

    Kram på dig/ Bella

    SvaraRadera