På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 16 september 2016

Fredagssvep vecka 37


Haha. Det finns snart ingen färg jag inte haft. Har nu också behandlats med ström. Får se hur det känns under vecka. På söndag spelar jag tennis igen iallafall. 


Alla gillar ju yoga. Och jag tror på nyttan av just sådana övningar. Har laddat hem en app och gjort mitt första pass. Ingen graciös syn vill jag lova. Men svettig blev jag. Och har värsta träningsvärken nu dagen efter. 


Äntligen blev det Liseberg. Vi var där igår. Minimala köer och underbar sommarkväll. Sigge är äntligen lång tillräckligt för Helix. Så den åkte vi så många gånger att jag tappade räkningen. Vi avslutade som vi brukar med Kållerado och sedan några varv i Flumeride. Sedan passar det bra att åka hem. Dyblöta. 


Nu har pärlorna åkt fram igen. Nu är det pokémons som pärlas. Det är några månader som pysslet vilat

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar