På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 10 september 2016

6 månader



Så länge har jag nu vilat min arm från tennisspel. Och inte är jag helt bra. Den där sista biten till smärtfri har varit så seg. Håller på med mina övningar och fick ju testa tennis för två veckor sedan. Kändes varken mer eller mindre i armbågen efter det. Sedan däckade jag ju i förkylning och har inte riktigt hämtat mig fullt ut än. Powerwalkade 1 mil idag och det kändes grymt skönt. Hoppas få till någon tennis imorgon. Avis på alla tenniskompisar som är i Falkenberg på tennisläger över helgen. Fantastiskt väder och vistelsen förra året var en av höstens höjdpunkter. Får se fram emot andra resor som vi har bokade i höst istället. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar