På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 2 september 2016

Fredagssvep vecka 35




Ett mycket kortfattat fredagssvep. Oj, oj vilken kort och innehållsfattig vecka det blir när man 3 hela dagar ligger däckad i världens dunderförkylning. Och huvudvärken sedan då. På det. Nu är det rethosta som gäller. Fick avboka en massa roligheter denna fredag. Synd men har ingen ork. Tröstar mig med te och US Open. Dit skall jag någon gång. Imorgon hejar vi på Johanna Larsson när hon möter Serena. Vilken härlig serve svenskan har. 


Hoppas på biobesök nästa vecka. Denna vill jag gärna se. 


Ett nytt underlägg. Dessa är så himla fina tycker jag. Får nog ligga framme hela tiden. 

Fredagsmyset avslutades med bästa filmen "Min vän Totoro". Det var längesedan vi såg den och det var ett kärt återseende. Imorgon ser vi Arrietty bestämde Sigge innan han somnade bums. Jag skall också strax koja. Gäsp. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar