På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 14 augusti 2016

Underläggsproblem


Nu skall äntligen underlägget användas. Fick detta för evigheter (2-3 år) sedan av min syster. Men upptäckte efter att jag ställt en het gryta på att de svarta plastplupparna färgade av sig på min vita bordsyta. Suck. Det säljs som ett underlägg. Och det problemet hade de minsann aldrig hört om i affären inne i Göteborg när jag återkopplade problemet till dem. Men nu står det till och med om det i infotexten i webbshoppen. Nu har jag iallafall limmat på korkskydd och använt värmetåligt lim. Nu måste det bara funka.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar