På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 22 augusti 2016

Ljuslyktsshopping


Efter sommarens abrupta slut och hösten plötsliga intågande har jag känt att jag vill mysa till det här hemma. Väninnan hade så fina ljuslyktor när vi var där på fredagsmys häromkvällen och jag som jaktar present fick inspiration. Väl i affären struntade jag i presentletandet utan slog till på ett helt gäng lyktor själv.  Jag är helt kär i dem. Så himla fina. Butiken ligger i Haga och har också webshop. Hade kunnat slå till på ytterligare några saker. Nu skall jag komplettera med lite nya kuddfordral också. Så kan hösten komma. 


//A

1 kommentar:

  1. En sådan ljuslykta har jag köpt till kollega som slutade. Mycket snygga! /Sara

    SvaraRadera