På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 15 augusti 2016

Min första ampel


Letat efter en ampel ganska länge och när jag väl hittade en modell jag vill ha så fanns den inte att finna i någon affär. Givetvis. Men så sprang jag på denna som passade perfekt i mitt köksfönster. En hundralapp var ett väldigt överkomligt pris. Kul att förnya lite inför hösten. 

//A

2 kommentarer:

  1. Hej, vilken fin ampel var fann du den? gillade verkligen enkelheten! Mvh Helene

    SvaraRadera
  2. Helene: hittade den i butiken Grinden interiör och design som ligger här i Kungälv. Värsta fyndet för knappt en hundring.
    //Anna

    SvaraRadera