På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 14 oktober 2015

Tennisresa till Kroatien


Äntligen ett blogginlägg. För så blir det ju när dagarna på jobbet är fullspäckade och följs av en tennisresa till Kroatien. Jodå. Det är det jag sysslat med. 


Destinationen var kuststaden Zadar. Med direktflyg från Landvetter så var vi strax på plats. 11 stycken tennisgalna damer i åldern 36 -67. 10 h tennis med tränare var inplanerade men efter ostadigt väder blev det tillslut 8 h. Jättenöjd med det. Vårt hotell låg 15 min promenad från stadsmuren och hade tre tennisbanor precis bredvid sig. 


Zadar var en promenadvänlig stad med mycket att erbjuda. Stadens historia gjorde sig påmind överallt och otaliga mysiga caféer och restauranger i staden. Vi anlände på onsdag förmiddag och åkte hem tidigt på söndagen. Imorgon blir det mer från Zadar!

//A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar