På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 3 oktober 2015

Fredagssvep vecka 40


Vardagsstilleben. Burken med D-vitamin har efter sommaren dammats av och nu har vi börjat äta av dem igen. Hann ju inte riktigt se någon effekt i våras men nu skall jag göra ett försök igen. 


7 skott har tagit sig rejält och det hoppas jag att detta med skall göra. Älskar den gröna färgen. Och lätt att sköta. 


Italy by Post har levererat första gången hem till oss. J:s italienske kollega har startat en webbshop med italienska handplockade delikatesser och vi beställde korv, marmelad och ostar. Tyvärr bara leveranser i Stockholmsområdet än så länge. Kika gärna in på hemsidan


Världens bästa strumpor. Enligt mig iallafall. Och mina barn. I veckan kom en laddning. Och nu är det inte bara jag som har storlek 37/39...


Och så en tur på stan och äntligen nya höstskor och kängor till Nils. Han var supernöjd med det vi hittade. Jag med. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar