På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 19 september 2015

Fredagssvep vecka 38


Någon gång i februari eller däromkring var jag och min syster på Marstrands Havshotell. Och hade det supermysigt. Vill gärna åka dit igen. Vem skall med?



Morgon och mellis. Denna är gudomligt god och just när jag helt besatt av den. Utan bär, med bär. Spelar ingen roll. Godast helt enkelt. 


Första gången någonsin jag gör egen tiramisu. Idag när vi får gäster skall vi mumsa på den. Blev själv bjuden på den av min fina väninna. Det är Paulo Robertos recept iallafall. Och smeten var det inget fel på. 


Aster. Vilken färgklick jag köpte med mig hem igår efter att jobbveckan var över. Älskar att köpa blommor. Och dessa brukar ju stå länge länge. Hoppas på det.

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar