På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 24 augusti 2014

Min Nils


Nils på bushumör i morfars läsglasögon. Som vi förövrigt aldrig hittar efter besöken. Glasögonen hittar alltid någon ny, smart plats så de är enkla att hitta nästa gång. Anledningen att kortet är suddigt är att jag skrattade så mycket att mobilkameran inte kunde fokusera. Nils konstaterade själv att han ser ut som morfar. Nähä.

Förövrigt har jag idag köpt nya gympaskor och vinterkängor till Nils. Halleluja; hittade bägge paren i samma affär. Sådant händer ju aldrig. Typ. Värt att nämna; i storlek 38. Vad händer? Eller fötter. Haha. Han har precis fyllt 9 år. Måste vara något slags rekord.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar