På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 17 augusti 2014

Försenat födelsedagsfirande


Både syster och Moa fyller ju år mitt i sommaren och då är det ibland svårt att få till det där med att träffas. Men i helgen har vi då äntligen fått lämna våra presenter. Verkade som alla blev nöjda. Moa blev så glad för sina innebandymål. Jublade! Gullungen! Pappa bjöd på grillkväll och till efterrätt myste vi med världens godaste rulltårta som Ella och Moa bakat med sin farmor. Den måste jag få recept på genast. Nu avslutar vi denna veckan med massor av te och en stund framför teven. Imorgon är det förskoleklass som gäller för Sigge och Nils börjar i trean. Så spännande!

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar