På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 31 december 2016

Tack och adjö 2016


Dags att plocka ner Smögenkalendern för 2016 och hänga upp den nya för 2017. Så skönt med avslut och nystart. Hade tänkt att summera året men det har jag helt enkelt inte prioriterat idag. Prioriterat annat som en härlig promenad helt med mig själv. Om jag ändå tänker tillbaka så har 2016 varit ett härligt år i familjens anda. Resor och mycket umgänge. Vill gärna har mer av det nästa år. Kanske har omvärlden smugit sig närmare inpå detta år och det har varit svårt att inte låta det krypa in i tankar och i känslorna. Så nästa år måste bli ett år där medmänskligheten tar ännu större plats. Och så hoppas jag på mer regelbunden träning. Tänk vad ett senfäste kan ställa till det. Nu tar vi nya tag helt enkelt. 

När det gäller den här bloggen så får vi se vad som händer. Kanske är detta det sista inlägget på väldigt länge. Kanske till och med det sista. Tanken har funnits där en tid nu när killarna inte längre lika villigt vill vara med på bilder. Om ni vill fortsätta följa mig så finns jag på instagram som "barfotsanna". Kanske ses vi där helt enkelt.

Önskar er alla ett gott nytt år! Tackar för det här året och alla ni som följt bloggen sedan starten då 2009.

//A

1 kommentar:

  1. Tack för senast fina Anna. Jag har uppskattat att kika in här då och då, fått många goda tips och inspiration. Vill önska dig en god fortsättning på 2017, många kramar din kusin<3

    SvaraRadera