På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 10 maj 2016

Vilka dagar!



Vilken solig och härlig helg. All tid vill man sitta på altanen. Nu är planteringarna klara. I år satsar jag bara på grönt. Olivträd, buxbom, gräs, gräs och gräs. Inget blommande alls faktiskt. Dessutom har jag köpt nya krukor från Granit. Jättefina. Fick tag på de jag ville ha men de större storlekarna är totalt slutsålda överallt. Har också köpt ett gäng pallar så att vi har sittplatser till några fler. Det värsta med sådant här väder att semesterfeelingen kommer alldeles för tidigt.


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar