På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 9 juli 2013

På min altan


Chokladblomman med förföriska djupbruna blommor.Växer åt alla håll och vill breda ut sig. De nya korgarna är superfina tycker jag. 



Örterna på rad. Får se om jag lyckas hålla dem vid liv. Har även planterat Sigges solros i en egen korg med bambustöd. Så också de andra två växterna som jag glömt av namnen på. Överraskning när dessa då börjar spira. 


Tomatplantorna som vi köpte på Nils skola/fritids vårmarknad växer så det knakar. Men inga tomater så långt ögat kan nå. Kanske har vi missat något där...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar